.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رسانه ها کارکردهای خیرین را اطلاع رسانی کنند

استاندار مازندران با تاکید بر نقش رسانه ها در آگاهی بخشی جامعه اظهار داشت: رسانه ها کارکردهای خیرین را به جامعه اطلاع رسانی کنند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از مهر، سید محمد کریمی در جلسه انجمن خیرین مسکن ساز مازندران در استانداری افزود: خیرین می توانند با کمک دولت معضلات اجتماعی جامعه را رفع کنند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات دلسوزانه خیرین برای تامین مسکن اقشار کم درآمد جامعه باید از طریق رسانه ها فرهنگسازی شود.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه تبلیغ خیرین می تواند سبب ترویج حضور بیشتر خیرین در این امر خداپسندانه باشد، تصریح کرد: رسانه ها در اطلاع رسانی کارکرد خیرین برنامه ریزی کنند.

کریمی با بیان اینکه امسال سال خوبی برای اجرای طرح مسکن مهر در مازندران خواهد بود، افزود: ساخت 30 هزار واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد جامعه سهمیه مازندران است.

وی با اعلام این مهم که مازندران مهد عاطفه، خوبی و محبت برای اقشار جامعه هستند، یادآور شد: مسکن و شهرسازی نسبت به واگذاری اراضی غیراستفاده برای ساخت مسکن محرومین به انجمن خیرین مسکن ساز اقدام کند.

سید مجید هاشمی، مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مازندران نیز در سخنانی با اشاره به اینکه تامین مسکن محرومین از اهداف اساسی این نهاد در جامعه است، اظهار داشت: خیرین مازندران ساخت 1400 واحد مسکونی برای اقشار کم درآمد جامعه را عهده دار شدند.

وی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی واحدهای فوق حدود 50 درصد است پیش بینی کرد: واحدهای در دست ساخت توسط خیرین ظرف شش تا یکسال آینده به بهره برداری برسد.

هاشمی با اشاره به اینکه در سه سال اخیر 9 هکتار زمین توسط خیرین تملک و برای ساخت در اختیار آنان قرار گرفته است، اظهار داشت: تعریف انجمن خیرین مسکن ساز باید برای مردم فرهنگ سازی شود.

وی افزود: سال گذشته 275 میلیون تومان از محل حساب 100 امام به صورت قرض الحسنه به محرومین استان اختصاص یافت.

حسن صفری، رئیس انجمن خیرین مسکن ساز مازندران نیز با اشاره به آغاز فعالیت این انجمن از سال 86 گفت: خیرین استان تاکنون سه میلیارد تومان زمین برای ساخت مسکن محرومین خریداری کردند.

وی با اشاره به شناسایی حدود 200 خیر مسکن ساز در استان خاطر نشان کرد: خیرین مسکن ساز استان آمادگی ساخت سه هزار واحد مسکونی برای محرومین را در سال دارند.

وی بیان داشت: انجمن خیرین مسکن ساز استان بازوی موفقی برای بنیاد مسکن و حساب 100 امام است.

صفری با بیان اینکه هم اکنون 92 واحد مسکونی خیر ساز استان دارای پیشرفت فیزیکی مناسبی است اظهار داشت: 210 واحد مسکونی از سوی این انجمن برای محرومین استان در دست ساخت داریم.

وی در پایان گفت: انجمن خیرین مسکن ساز مازندران در حال حاضر 23 هزار متر مربع زمین در اختیار برای ساخت مسکن محرومین دارد.

مازندران دارای حدود سه هزار خیر شناسایی شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.